Menu Close

Mokymai apie grįžtamąjį ryšį

„Pasakyk man, ir aš pamiršiuParodyk man, ir gal prisiminsiu. Įtrauk mane, ir  suprasiu“

– šiais Konfucijaus žodžiais lektorės pradėjo kvalifikacijos tobulinimo programos „Sisteminio grįžtamojo ryšio taikymas ikimokyklinėje įstaigoje“, mokymus, kurie vyko š. m. rugsėjo 15-24 dienomis lopšelyje-darželyje „Justinukas“.

Mokymu metu įstaigos pedagogams buvo pristatyta metodinė medžiaga apie grįžtamąjį ryšį, jo taikymo galimybes ugdomajame procese bei svarbą siekiant ugdymo kokybės. Pristatoma medžiaga buvo pateikiama iliustruojant ją pavyzdžiais iš praktikos, kviečiant pedagogus dalintis turima patirtimi, diskutuoti, analizuoti. Ypatingo pedagogų susidomėjimo ir aktyvumo sulaukė situacijų, kurias pedagogai pristatymui paruošė savarankiško darbo metu, analizė grupėse. Dirbant grupėse pedagogai turėjo galimybę taikyti mokymų metu įgytas žinias ir patirtį, pristatyti vaikų ugdymo situacijas per grįžtamojo ryšio etapus, diskutuoti. Taip pat pedagogams buvo teikiamas grįžtamasis ryšys iš lektorių ir kolegų siekiant analizuojamos situacijos pokyčių.

Tiek pedagogai, tiek lektorės džiaugėsi prasmingų veiklų rezultatais: pedagogai puikiai įsiminė „Sumuštinio metodą“, rodė didelį susidomėjimą padalomąja medžiaga bei įvardino, kaip ją panaudos bendradarbiaujant su ugdytinių tėvais. Tikime, jog pedagogai ir toliau kasdieniame darbe sėkmingai taikys grįžtamojo ryšio elementus, o esant poreikiui kartu su kitais įstaigos bendruomenės nariais organizuos grįžtamojo ryšio susitikimus. Linkime, jog visų svarbiausias šiuose susitikimuose būtų vaikas: laimingas, sėkmingas, žingeidus ir atsakingas. Nes būtent nuo vaikų priklausys kokia bus mūsų ateitis.

Kvalifikacijos tobulinimo programa „Sisteminio grįžtamojo ryšio taikymas ikimokyklinėje įstaigoje“ (40 ak. val.) įgyvendinama trimis moduliais. Pirmojo modulio metu pateikiama išsami teorinė medžiaga, ją iliustruojant praktiniais pavyzdžiais. Antrojo modulio metu praktinių užduočių pagalba gilinamos ir įtvirtinamos jau įgytos žinios bei pateikiama savarankiško darbo užduotis. Trečiojo modulio metu analizuojamas dalyvių atliktas savarankiškas darbas, pristatoma grįžtamojo ryšio ikimokyklinėje įstaigoje sistema ir jos įgyvendinimo bei taikymo galimybės siekiant ugdymo kokybės. Programos pabaigoje dalyviams išduodami kvalifikacijos kėlimo pažymėjimai.

Daugiau informacijos apie kvalifikacijos tobulinimo programą tel. 860106923, e. p. info@makstudija.lt

 

Mokymų dalyvių atsiliepimai:

„Seminaras buvo įdomus, laikas prabėgo greitai, bet ir labai naudingai. Buvo daug konkrečios informacijos, kaip pasiruošti pokalbiui, kaip kalbėti. Planuose yra taikyti grįžtamąjį ryšį, naudoti gautą formą pokalbiui su tėvais fiksuoti.“

 

„Nuoširdžiai dėkoju už kartu praleistą laiką. Ačiū Jums už suteiktas išsamias, vertingas žinias, skirtą laiką ir nuoširdų bendravimą, norą padėti. Ateityje bendraudama su tėvais planuoju: aktyviai klausytis; prašydama aiškiai formuluoti ko prašau, o ne tai ko neprašau; konkrečiau teikti informaciją; aprašuose naudoti tik teigiamą atspalvį turinčius teiginius; nesakyti to, ko manęs neklausia; klausti atvirais klausimais.“

 

„Mokymai buvo naudingi, vėl apmąsčiau santykį su tėvais, informavimo būdus, planavimą. Ateityje daugiau stebėsiu vaikus ir nesileisiu į smulkmenas teikiant grįžtamąjį ryšį tėvams.“

 

„Mokymuose gavau naudingos informacijos, kurią galėsiu panaudoti savo darbe. Planuoju remtis atviru komunikavimo principu bendraujant su tėvais. Sieksiu bendradarbiavimo ir tėvų įtraukimo į vaikų ugdymo procesą jiems patraukliais būdais, atsisakant „įdarbinimo“.

  

Parengė  Vilniaus lopšelio-darželio „Justinukas“

direktorė Monika Kelpšienė

 

Akimirkos

1 / 5

2 / 5

3 / 5

4 / 5

5 / 5